Una vegada vaig arribar a Atlanta el dimecres a la nit, no va ser difícil arribar a l’hotel que havia reservat, el Holiday Inn, en ple centre de la ciutat. L’hotel estava molt bé, sobretot pel preu que havia pagat per ell ($45 dòlars la nit) Habitació espaiosa, bany en la mateixa línia, net amb bones vistes… Tot semblava molt bonic fins que em vaig anar a dormir tan tranquil·lament. A les 2 del matí alguna cosa em desperta de sobte, una picor intensa al peu. Automàticament, i vist el meu historial d’atacs de bestioles en diferents situacions, em desperto i examino el llit dins en la meva habitual paranoia (no infundada). Sempre que em passa alguna cosa així vull creure que efectivament és una imaginació meva o un simple mosquit traïdor sense més, però en aixecar l’edredó m’esperava el pitjor… un “chinche”!! Una vegada més aquestes desgraciades bestioles envaïen el meu espai vital!! Sense esperar ni un segon vaig agafar el fastigos bitxet i el vaig llençar pel lavabo perquè patís una mort lenta i angoixant com mereixia i em vaig fer la maleta per anar a recepció al que em canviessin d’habitació. Això van fer i el primer que vaig fer en arribar a la nova habitació va ser obrir el llit i examinar-lo de cap a cap. Per a la meva desesperació vaig descobrir un minúscul bitxet, que no era un “chinche” però al que no anava a permetre compartir llit amb mi de cap manera, així que vaig baixar de nou a que em canviessin d’habitació. Així ho va fer el recepcionista, i a la tercera, després d’examinar el llit completament, vaig decidir que em quedaria allà. De tota manera vaig dormir fatal perquè tant sols de pensar-ho em començava a picar tot i m’anava despertant a cada segon. Almenys ja no hi havia habitants al meu llit. L’única cosa que vaig treure de bo en aquesta experiència és que em van regalar l’esmorzar de l’endemà per les molèsties. Val més això que res! No tinc cap foto del “chinche” per ensenyar perquè no estava per la labor com comprendreu!
Façana principal exterior de l'hotel
Una vez llegué a Atlanta el miércoles por la noche, no fue difícil llegar al hotel que había reservado, el Holiday Inn, en pleno centro de la ciudad. El hotel estaba muy bien, sobre todo por el precio que había pagado por él ($45 dólares la noche) Habitación espaciosa, baño en la misma línea, limpio con buenas vistas… Todo parecía muy bonito hasta que me fui a dormir tan tranquilamente. A las 2 de la mañana algo me despierta de repente, un picor intenso en el pie. Automáticamente, y visto mi historial de ataques de bichos en diferentes situaciones, me despierto y examino la cama dentro de mi habitual paranoia (no infundada). Siempre que me pasa algo así quiero creer que efectivamente es una imaginación mía o un simple mosquito traicionero sin más, pero al levantar el edredón me esperaba lo peor… un chinche!! Una vez más estos desgraciados bichos invadían mi espacio vital!! Sin esperar ni un segundo cogí al asqueroso bicho y lo tiré por el lavabo para que sufriera una muerte lenta y angustiosa como merecía y me hice la maleta para ir a recepción a que me cambiaran de habitación. Eso hicieron y lo primero que hice al llegar a la nueva habitación fue abrir la cama y examinarla de cabo a rabo. Para mi desesperación descubrí un minúsculo bichito, que no era un chinche pero al que no iba a permitir compartir cama conmigo de ninguna manera, así que bajé de nuevo a que me cambiasen de habitación. Así lo hizo el recepcionista, y a la tercera, después de examinar la cama completamente, decidí que me iba a quedar ahí. De todas maneras dormí fatal porque solo pensarlo me empezaba a picar todo y me iba despertando a cada segundo. Por lo menos ya no había habitantes en mi cama. Lo único que saqué de bueno en esta experiencia es que me regalaron el desayuno del día siguiente por las molestias. Algo es algo! No tengo ninguna foto del chinche para enseñar porque no estaba por la labor como comprenderéis!
Interior de la habitación
Ostras nen i encara te queijas, després que la pobre te estaba escalfant el llit.
ResponEliminaTe aseguro que si em pasa a mi agues dormit al pasadis.
Petonets...Lolita
VICTOR BU AL HABLA!
ResponEliminaYa era hora!!! Cuanto tiempo sin novedades por aquí!!! La verdad es que tienes mala suerte con los bichitos. Eso te pasa por irte a la cama solo. Si te acompañara alguna chavalita el picor se repartiría mejor!!!
Boni hoteli por otra parte!!!
Esperamos novedades!
Aleluya cada uno con la suya ! ! ! ya era hora tu y muy mal, esa chinche debia ser filmada como minimo, pero bueno, espero que te estires en los proximos post jajajaja, un abrazo ! ! !
ResponEliminaanda, el tercero del sevilla al malaga...ya estamos en cuartos creo...
ResponEliminayo creo que el chinche quería rollo contigo... te veía en esa cama solo y desamparado.... jeje
ResponElimina